شبكة و منتديات سيما | افلام | اغانى | العاب | برامج | شعبيات | مشاهدة مباشرة |
كركر من قلبك 2zzhlwg
كركر من قلبك 2zzhlwg
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام و اغانى و برامج و العاب و شعبيات و مسلسلات و مشاهدة مباشرة ........ شبكة و منتديات سيما ترحب بالسادة الزائرين ونتمنا ان تقضوا وقت ممتع

الرئيسيةالمجلة***أحدث الصورالتسجيلدخول

كركر من قلبك

كاتب الموضوعرسالة
سنين الشوق

سنين الشوق

كركر من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: كركر من قلبك   كركر من قلبك I_icon_minitimeالخميس 09 يوليو 2009, 2:41 am

:cheeواحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت فراح الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد عية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة
rs: cheers cheers lol! lol! elephant study

كركر من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادحك من قلبك
» اسمع واتعلم النجم احمد كركر والنجم عماد عبد الحليم فى مولد البخيل مع السندوبى
» النجم- احمد السندوبى والنجم-احمد كركر _عودة131اشغال_جااااااامده