شبكة و منتديات سيما | افلام | اغانى | العاب | برامج | شعبيات | مشاهدة مباشرة |
ادحك من قلبك 2zzhlwg
ادحك من قلبك 2zzhlwg
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام و اغانى و برامج و العاب و شعبيات و مسلسلات و مشاهدة مباشرة ........ شبكة و منتديات سيما ترحب بالسادة الزائرين ونتمنا ان تقضوا وقت ممتع

الرئيسيةالمجلة***أحدث الصورالتسجيلدخول

ادحك من قلبك

كاتب الموضوعرسالة
سنين الشوق

سنين الشوق

ادحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: ادحك من قلبك   ادحك من قلبك I_icon_minitimeالخميس 09 يوليو 2009, 6:48 am

مرة محمدين وحسنين كل واحد منهم اشترى حصان فقال محمدين كل واحد مننا يعلم حصانه بعلامه.....فكمان كام يوم محمدين راح لحسنين وقاله انت علمت حصانك بإيه قاله سلخته قاله يوووه وانا كمان فقاله محمدين علمه بعلامة تانية فقاله جتعطله ديله قاله يوووه وانا كمان قاله علمه بعلامة تانية قاله نا فجعتله عيونه قاله يوووه وانا كمان ....قاله طب منا اخد الحصان البني وانت تاخد الحصان الاسود
************* Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes ************************************* Razz Razz ***********************************
مرة عسكرى بيسأل سواق تاكسى انت لية مش لابس الحزام؟ قالة علشان انا مش لابس البنطلون

flower flower flower

ادحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كركر من قلبك